Kaj se lahko naučimo iz diete Kim Kardashian? (1. del)

Čeprav nobena iz Kardashian klana ni certificirana za dajanje nasvetov za izgubo teže, so skupno izgubile na stotine (ja, prav ste slišali, na stotine) kilogramov pred našimi očmi. Samo Kim je izgubila 30 kilogramov, ki jih je pridobila skozi njeno drugo nosečnost. Ali pa Kourtney, ki jih je izgubila 17, Khloe, ki vzdržuje telesno težo, po tem ko je shujšala za 20 kilogramov. Medtem, ko so nekatere strategije za izgubo telesne teže absurdne, imajo Kardashianove dostop do najboljših svetovnih nutricionistov in fitnes trenerjev. Mi smo iz vseh njihovih napotkov izbrali za vas nekatere, ji se jih dejansko splača držati, če bi radi izgubili par kilogramov.

  1. POGOSTO SE TEHTAJTE

Kim je bila med izgubljanjem telesne teže ves čas zelo iskrena glede svojih kilogramov, fotografirala se je celo s stopali na tehtnici. Strokovnjaki trdijo, da imajo večjo uspešnost glede izgube telesne teže ljudje, ki se redno tehtajo in niso obremenjeni, če jim jeziček na tehtnici zaniha par kilogramov dol ali gor. Napotek strokovanjaka je, da se tehtamo vsako jutro in si težo beležimo, ne smemo pa biti obremenjeni s številko. Nikoli se ni dobro tehtati takoj po zaužitju večjih količin slane hrane ali pa po zaužitju večjih količin pijače. Telo namreč po slain hrani v sebi zadrži vodo, to pa nam lahko doda kar nekaj kilogramov. Ker večina ljudi o tem ni ozaveščena, mislijo, da so po enem poletnem pikniku pridobili štiri kilograme, kar seveda ni realno.
Prav tako pa morate biti sami s seboj iskreni glede številke, ki jo želie izgubiti. Cilj mora biti realističen, tudi glede časa, v katerem hočete kilograme izgubiti. Ni realno, da si postavite cilj, da boste v enem mesecu izgubili 10 kilogramov. To je možno samo z stradanjem, kar pa nazadnje privede do tega, da boste na koncu tehtali več, kot pa ste tehtali pred začetkom te diete.

  1. ZAČNITE DAN S PROTEINSKIM ŠEJKOM

Kourtney je rekla, da začne vsak dan z proteinskim šejkom. Ta šejk je narejen iz banana, jabolka, jogurta, mleka, mandljev, cimeta in žlice vanilijinega proteinskega praška. Khloe pravi, da po vsaki vadbi prav tako spije proteinski napitek, sestavljen iz proteinskega praška in banana, da si zapolni porabljene zaloge ogljikovih hidratov.
Strokovnjaki za prehrano so mnenja, da so proteinski smutiji odlična izbira, da pridemo do hrane že zjutraj in tako damo našemo telesu “gorivo” za čez dan. Prav tako so dobra izbira, ker so porcije odmerjene in zato točno vemo, koliko kalorij smo zaužili.

  1. MENJAVAJTE ŽIVILA, KI JIH JESTE ZA ZAJTRK

Kourtney ima navado, da uživa eno stvar dokler, da se je ne naveliča. To je slabo, ker se potem telo ene stvari navadi, naše telo pa mora vedno delati, vedno mora biti stimulirano. Prav tako vam uživanje istih stvari preprečuje, da bi zmanjšali količino zaužitih kalorij. Predlagamo vam, da si za zajtrk omislite pet različnih jedilnikov, ki jih nato tedensko menjavate. Naprimer, beljakovinski šejk, toast z avokadom in jajčkom, kosmiči, sadje in jogurt, en dan pa si lahko privoščite tudi palačinke. Če hočete očistiti vaše telo, so čistilni smutiji odlična izbira.

  1. OMEJITE KALORIJSKI VNOS

Kim ne zaužije več kot 1800 kalorij dnevno, nam je povedala njena nutricionistka.
Mi smo mnenja, da lahko preobsedeno štetje kalorij vsak dan privede ravno do nasprotnega, do pridobitve telesne teže. Vendar pa je na drugi strani nujno potrebno, saj uživanje hrane brez nadzora prav tako ni dobro. Npr. oreščki so takšno zlobno živilo. Medtem ko mislimo, da smo pojedli samo pest arašidov, smo v naše telo naenkrat vnesli kar 300 kalorij, pa smo še bolj lačni. Pomembno je, da smo pri hrani sproščeni, da jemo, ko smo lačni, ampak da imamo zavedanje, koliko kalorij vsaj približno vsebuje določeno živilo.
Kalorične potrebe so bazirane na vaši starosti, vaši teži in telesni aktivnosti. Če hočete izgubiti težo, boste morali kalorije zmanjšati, da bo ostal deficit.